مدیریت صفحه اینستاگرام

هر آنچه برای یک ارائه حرفه ای در اینستاگرام به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امروزه ایجاد یک صفحه در اینستاگرام برای تمامی افراد یک جامعه با هر میزان دانش و تخصصی به سادگی قابل انجام است اما موضوع از آنجایی شروع می شود که قرار باشد یک پیج اینستاگرامی تجاری را برای پیشبرد اهداف کسب و کارتان بسازید که در آنجا برای کسب نتایج مطلوب قطعا نیازمند استفاده از متخصصین و فعالیت اصولی و هوشمندانه خواهید داشت.

ساخت یک پیج اینستاگرامی

امروزه ساخت یک پیج در اینستاگرام برای تمامی افراد امری بدیهی و ساده است و افراد میتوانند با هر میزان علم و تخصص به سادگی یک پیج راه اندازی کنند. اما زمانی که شما بخواهید برای کسب و کارتان یک پیج تجاری افتتاح کنند بحث کلا عوض میشود زیرا برای کسب نتایج مطلوب و افزایش فروش نیازمند به فعالیت اصولی در این شبکه و استفاده از متخصص این امر میباشد.

تولید محتوای اینستاگرامی

تولید محتوای یونیک و جذاب یکی از کارهای دشواری است. شرکت به فاز برای هر پیج متناسب با آن کسب و کار یک استراتژیک و برنامه ریزی محتوایی ارائه میدهد تا در کمترین زمان به نتیجه برسید و از هدر رفت سرمایه تان جلوگیری شود.

محتوای پست و استوری

پس گذراندن مراحل قبلی میرسیم به مرحله انتشار پست. شاید با خودتان فکر کنید انتشار پست کار ساده ای است باید بدانید که برای انتشار پست یا استوری در اینستاگرام باید الگوریتم های اینستاگرام را رعایت کرد. الگوریتم هایی مانند: تایم بندی، هشتگ گذاری صحیح، افزودن تگ و … هستند که با یک اشتباه کوچک تمام فعالیت برای جذب مشتری و افزایش فالوور ناقص بماند و پست شما به تعداد کمی از افراد نشان داده شود.